Brrrr va kallt!

 
 
 
Brrr va kallt det var ute i dag. Riktigt kall isande vind. Så här såg det ut på min lilla promenad idag. Fast jag gillar ju havet vilket väder det än är. Det är så farsinerande med havet, hur det ändrar sig från helt spegelblankt till ett stormande inferno. Jag ÄSLKAR havet. <3 
I dag var det bara den lille katten som gick med på promenaden för det var för kallt för den gamle :) 
 
 "Den gamle och havet" ;)
 
Nu fick jag allt till en liten vits där ;) 
 
När vi kom in undrade den här lille goding  VAD BLIR DET FÖR MAT? 
 
Nu ligger jag under en filt och på min värmedyna och värmer mig lite. 
Ha en go dag :) 
 
 
Danne
2015-02-28 @ 16:50:49

Jag kommer ihåg när du sa" får jag bara ett hus vid havet skall jag bada I havet varje dag, året runt" . Det har inte blivit så mycket av det ännu, menande du doppar dig imorgon, eller?
Kram

Svar: ja men, jag håller ju på att öva mig. Rom byggdes inte på en dag ;)
annicaslivvidhavet.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

annicaslivvidhavet.blogg.se

Välkommen till mitt älskade liv bland snäckor, stenar, hav,berg, blommor, yoga och mycket annat som förgyller min vardag.

RSS 2.0