min golvbrunn i duschen

Måste bara visa min snygga golvbrunn i min dusch nu när vi ändå var inne på dusch idag.  
Maria
2016-02-03 @ 20:26:07

Hej! Åh vilken snygg golvbrunn. Var har du köpt den? Skulle sååå gärna vilja ha en själv!!

Svar: Hej! Jag köpte/beställde denna för drygt tre år sedan hos ett företag som heter Stigs kakel i Göteborg. De hade inte den på lager utan man fick beställa den av dem.
Så jag vet inte vem som har gjort den, men du kan ju höra med dem om de fortfarande säljer sådana. Jag är så himla nöjd med den. Den passar ju perfekt ute vid havet. Lycka till :)
P.S jag tror företaget heter något annat nu för tiden. Hittar du inte får du skriva till mig igen.
annicaslivvidhavet.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

annicaslivvidhavet.blogg.se

Välkommen till mitt älskade liv bland snäckor, stenar, hav,berg, blommor, yoga och mycket annat som förgyller min vardag.

RSS 2.0