Liten utflykt

Jag piggnade faktiskt till lite på eftermiddag/kvällen i går.
Så vi bestämde oss för att ta en liten tur och åka till en restaurang 
som ligger här i närhet och äta middag. Så slapp vi laga middag.
För det var det ingen av som orkade eller ville.
 
Men jag sa till min handyman att han var tvungen att lägga hela ramen
till alten färdigt först sen kunde han få köra mig till restaurangen. ;)
Han var faktiskt lite lydig och gjorde som jag sa, så efter det åkte vi
ut på tur.
 
 
 
Sen när vi äntligen kom iväg hamnade vi på denna restaurangen med
en härlig utsikt. Inte helt fel.
Dem hade en lite rolig skylt där som varnar för fiskmåsarna som brukar
stjäla maten för gästerna.
 
 
Den här uppdelningen blev det öl och mat för gubben och kaffe
och kärleksmums för mig.
Jag fick ta med mig min middag hem i stället. 
Magen krånglade så jag fick inte i mig middagen så det blev plan B istället.
Men min middag var god lite senare när jag kunde äta igen.
Trevligt restaurang sällskap man är...
Men jag var ju med och jag satt upp hela tiden, dé ni ;) 
 
 
 
Det var jättemysigt.
På vägen hem fick vi ett litet ryck och svängde förbi ett par kompisar som
var hemma, så då satt vi där en stund och babblade på deras altan.
Jag fick ätit lite av min middag där och när vi kom hem blev det
Lotta på Liseberg och det sista på min middag.
 
Så det blev ett mysigt slut på denna dagen.
 
kram kram 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

annicaslivvidhavet.blogg.se

Välkommen till mitt älskade liv bland snäckor, stenar, hav,berg, blommor, yoga och mycket annat som förgyller min vardag.

RSS 2.0