Hur snäll kan man vara egentligen <3

I dag blev jag helt lycklig när jag gick till brevlådan och hämtade posten. Fasten det var svin kallt, brrrr.
Detta lilla söta paketet låg där och väntade på mig. 
 
 
Hur snäll kan man vara?
 
Det är en tjej som har samma sjukdom (ME) som mig och vi är med i samma facebook grupp, vi har alltså aldrig träffats någon gång utan bara via facebook.
Jag fråga om det var någon som visste var jag kunde beställa vissa pärlor som jag letade efter.
Då svarade hon mig att på ebay kan man hitta allt man kan tänka sig.
Vet ni! Hon har letat upp allting som jag ville ha, och lite till ;), beställt det, betalat och skickar dem till mig i detta lilla urgulliga lilla paketet. <3 
Utan att vi ens i gentligen känner varandra. 
Du (du vet vem jag menar ♥) sprider sådan glädje.
Tack snälla för att du gör detta för mig.
 
Det bästa av allt, detta är bara början för jag har, eller hon, beställt en massa mera pärlor.
Så nu skall det bli halsband och armband här.
ROLIGT!!!!!!
Visar er efterhand vad det blir.
Hoppas ni får en lika härlig o rolig dag som mig.
 
Tjoooohoooo 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

annicaslivvidhavet.blogg.se

Välkommen till mitt älskade liv bland snäckor, stenar, hav,berg, blommor, yoga och mycket annat som förgyller min vardag.

RSS 2.0