Presenter!!!!!!

Nu har min man äntligen kommit hem från sin golfresa på 16 långa dagar.
Han hade presenter med sig, kuuul.
Kolla här "Victoria Secret"
 
 
Åh va jag skall lukta gott nu. Hmm han kanske tyckte det behövdes, och så här många också ;)
Sen fick jag vita converse, det var bra för mina vita är inte så vita längre. Kul när man får lite överraskningar så där. 
Så nu får det allt bli en dusch och bli ren och lukta gott ;) 
 
 
 
 
Fanny
2015-03-30 @ 18:26:59
URL: http://trotsalltarjagstark.blogg.se

Åh! Sådana har jag också! Perfekt när man vill lukta gott och vara låtsas-fräsch ;)

Svar: Ja det är det. Så fick jag flera så jag kan variera mig lite också ;)
annicaslivvidhavet.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

annicaslivvidhavet.blogg.se

Välkommen till mitt älskade liv bland snäckor, stenar, hav,berg, blommor, yoga och mycket annat som förgyller min vardag.

RSS 2.0