Härliga fredag <3

Vilken härlig fredag det har varit idag.
 
Började hos fina Erla med ett härligt yoga pass. 
Fast i dag var mest ligga som gällde där ;) 
Men bara att vara i den härliga atmosfären gör att jag mår så bra.
Så jag låg som vanligt där bland mina fina kuddar, filtar och min pläd och lyssnade
på allt fint Erla säger.
♥Meditation♥ 
Så efteråt kände jag mig så där härligt glad.
 
Innan jag åkte hem körde jag förbi och köpte med mig en sallad och färska svenska
jordgubbar till efterrätt.
Dem smakade verkligen ljuvligt, sommar ♥
 
Sen  gick jag in i en jättefin blomster affär som ligger alldeles bredvid och köpte dessa
ljuvliga blommorna.
 
 
 
 
Nu ligger jag på soffan och har ätit och njuter av en go kopp kaffe.
Sen skall jag sätta blommorna i vaser m.m.
Ni kanske får se sen, vem vet ;) 
 
Känner mig go o glad så här på fredagen ♥
Det är så  härligt med sådana här dagar när får komma ut lite grand.
Önskar er en härlig fredag också
 
 
Så här långt har min basilika kommit.
Den doftar underbart
 
kram kram 
 
 
 
 
 
 
 
Anonym
2015-05-30 @ 12:20:22

Underbart Annica! Önskar att jag också klarade av att köra bil och kunna göra egna resor utan hjälp av andra.Men jag får ju följa med på dina resor så alltid något.Önskar dig en fin helg!

Svar: Tack :) Ja jag är väldigt tacksam för att jag kan ta mig hemifrån själv någon gång i bland.Kul att kunna glädja dig lite, så du får gärna åka med på mina små tripper ut i verkligheten. :)
annicaslivvidhavet.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

annicaslivvidhavet.blogg.se

Välkommen till mitt älskade liv bland snäckor, stenar, hav,berg, blommor, yoga och mycket annat som förgyller min vardag.

RSS 2.0