Söker Stillheten idag

 
Idag försöker jag hitta stillheten.
 Det är inte lätt när man som jag bor 100 meter från ett stormande hav.
Det är stormen Gorm som hälsar på. 
Det är ganska mäktigt att se ut över havet där det går höga vågor med vita gäss på topparna. 
Men jag känner att jag behöver en stund av stillhet från herr Gorm en stund så jag ligger och har den här utsikten istället just nu.
Jag har på mig mina noicecancelling lurar på mig med lugn, stillsam, harmonisk, svag musik i öronen. 
Det är verkligen är riktigt lugnande och härligt. 
Det stora stadiga berget skänker också ett mäktigt lugn och stillhet.  
Det flyger omkring två stycken fåglar, några lite större arter, tror att det är örnar.
Dem bor i berget här bredvid oss. 
Sen ser jag konturerna av ett ansikte som ser ut som en gubbe. Så han bor väl också där.  ;-) 
Det går riktigt bra det här med att hitta lugnet och stillheten idag.  
Här får ni länken till min musik just nu och min utsikt. 
Ni som inte har lika fin utsikt kan få njuta av min här. 
Fotot är taget i början på hösten tror jag.
Om jag hade orkat skulle jag gått ut och fotat havet åt er, men det
får bli en annan dag. ♥
 
https://www.youtube.com/watch?v=njHvGxZgTPk
 
 
 
Sen låg jag och tittade på dessa fotona som jag tog i somras på havet m.m.
Lite mindulness bilder. 
 
 
 
 
 
 
Det är samma utsikt men så olika ändå. 
Fantastiskt!
 
Hoppas ni också får en härlig dag!
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

annicaslivvidhavet.blogg.se

Välkommen till mitt älskade liv bland snäckor, stenar, hav,berg, blommor, yoga och mycket annat som förgyller min vardag.

RSS 2.0