Utsikt från sängen

Här är utsikten från min säng idag.
 Sämre kan man ju ha det när man är sängliggande. (femte dagen) 
Sen har jag blivit bjuden på nybakade stekbröd som maken gjort ♥
Dem var supergoda. 
Sen har vi haft fika med lussebulle i sängen.
 
Så, nu har en adventsstake och en stjärna kommit upp plus en 
prydnadskatt ;) 
Så nu känns det lite som advent. 
 
☆☆☆ 
 
 
 
 
 
 
 
 
Ha en mysig första advent i morgon!
 ♥
 
Nilla
2015-11-29 @ 16:31:48
URL: http://mittlivmedme.blogg.se

Jättefin utsikt sedan s¨är det självklart jättetråkigt att du är sängliggande. Kram <3

Svar: Ja visst är det, en riktig lisa för själen <3
annicaslivvidhavet.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

annicaslivvidhavet.blogg.se

Välkommen till mitt älskade liv bland snäckor, stenar, hav,berg, blommor, yoga och mycket annat som förgyller min vardag.

RSS 2.0