Magisk himmel

Måste bara visa er, det var en helt magisk himmel här
hos mig nu här i kväll.
Jag var ju bara tvungen att gå ut o fota. 
 
Kolla här!!!!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Jag verkligen älskar att bo här!!!!!
♥♥♥
Hanna
2015-10-26 @ 22:29:59
URL: http://hannaslillaliv.blogg.se

Vilka vackra bilder, Annica! Vad duktig du är på att fota!
Kram Hanna

Svar: Tack det var roligt att höra. Jag har väldigt fina motiv att fota också.
annicaslivvidhavet.blogg.se

Marie
2015-10-28 @ 17:52:16

WOW! Jättefina bilder, vilken duktig fotograf Du är. Kram Marie

Svar: Tack! Vad kul att höra från en sån bra fotograf som dig :) Det är jättekul att fota.
annicaslivvidhavet.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

annicaslivvidhavet.blogg.se

Välkommen till mitt älskade liv bland snäckor, stenar, hav,berg, blommor, yoga och mycket annat som förgyller min vardag.

RSS 2.0