Fortfarande återhämtning på gång.

Nu är det fredag och jag har fortfarande inte återhämtat mig efter förra lördagens tjejträff. 


Men det är sådant jag får ta. 

Gör jag något en dag får jag ju betala för det i efterhand. 

Denna gången tog det längre tid, men det är ju verkligen inte konstigt med tanke på allt det jag orkade med på en lång kväll. 

Men jag kraschar ju inte så djupt som jag gjorde förr. 
Då var jag ju helt sängliggandes efter någon aktivitet. 
Så denna gången har jag kunnat vara uppe lite grann varje dag, men med mycket vila i mellanåt. 

En dag i veckan dök min goa vän Ann upp här med lite lunch till mig. 
Jättemysigt!!! 😍

Sen har sömnen på sista tiden uteblivit väldigt mycket och det gör ju inte saken bättre. 
Men jag har varit förskonad från det och har kunnat sova hyfsat bra. 
Det är ett av alla symtom som ME har. 

Jag o Messi var uppe vid fyra tiden i går natt o gjorde några yogaövningar på min goa mjuka ullyogamatta. 
Vi bara älskar den mattan hela familjen. 

Jag blir inte stressad av att inte kunna sova för jag ska ju inte upp o passa något jobb. 
Men kroppen behöver ju verkligen sin sömn. 

Sen gör ju värken på vintern det inte lättare att sova. 
Just nu har jag även en inflammerad axel som inte är så skön. 

Men det kunde ju vara värre. 😜

Nu närmar sig fler aktiviteter i helgen. 
Ska på middagskalas på lördag och på söndag ska vi ha kalkonmiddag här.

Men den står maken för. 
Han brukar göra den en gång om året och den är väldigt uppskattad. 
I år ska jag stå för efterrätten. 
En superduper go efterrätt men jag kan inte skriva det här för jag vill att det ska bli en överraskning. 😜

Om jag kommer ihåg kanske jag kan lägga ut det här sedan. 

OBS!!!!!
Inte nyttig men väldans gooo 😍😜

Nu är det dags för vila igen. 
Over and out från sängen. 

Kram
❤️

Granen står så grön o grann i trappan 🎤🎤🎤
Tralla la la la la la lalla











Skriv inläggstext 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

annicaslivvidhavet.blogg.se

Välkommen till mitt älskade liv bland snäckor, stenar, hav,berg, blommor, yoga och mycket annat som förgyller min vardag.

RSS 2.0