Julklappsleken, tjejträff och spabad

Vilken rolig lördag jag hade denna helgen. Jag lyckades ha julklappsleken här hos mig i år. Vårat tjejgäng brukar ha julklappsleken varje år och i år kom turen till mig. Som vanligt låg det ett helt berg av julklappar på köksbordet fastän vi sagt att vi inte ska ha så himla många. Konstigt, eller hur 😜 Fast vi har en bestämd summa som vi ska hålla oss till som tur är. Först blev det glögg med tillbehör, middag och efterrätt. Efter detta blev det ett julbad i spat, så att alla blev rena o fina till jul. Sen var det dags för julklappsleken. Mycket skratt, stoj o stim. I år hängde jag faktiskt med jättebra och jag behövde inte mellanlanda på soffan heller. Det blev bara lite stopp när det var min tur att slå, för det tar en stund för min hjärna att fattar att det är min tur. hahahaa Men vad gör det 😜 Det är så roligt att jag kunde vara med så här länge. Vännerna tyckte att jag verkligen såg mycket piggare och bättre ut än på länge. Jag är såååå tacksam att jag kan vara med lite mer nu för tiden. Tack alla mina goa vänner för att ni förgyllde min dag. <3 Det är när jag kan jämföra saker som är samma från år till år som jag märker att jag har klättrat upp i mitt mående. Så under detta året har det skett en förbättring hos mig och det är jag så himla glad för. Hoppas ni andra också har haft något att glädja er över i helgen. kram kram ❤️❤️❤️
Nilla
2016-12-12 @ 23:29:33
URL: http://mittlivmedme.blogg.se

Vilken mysig dag och jag blir väldigt glad att läsa att ditt mående vänt lite uppåt. Kram

Svar: Ja jag är väldigt tacksam för detta. Hoppas du oxå får må lite bättre 😍
annicaslivvidhavet.blogg.se

ME alltidvila
2016-12-13 @ 03:08:14
URL: http://mealltidvila.blogg.se/

Gud så mysigt och roligt! Vad kul att du kunde vara med hela tiden också. <3

Svar: Ja det var verkligen jätteroligt. 😍
annicaslivvidhavet.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

annicaslivvidhavet.blogg.se

Välkommen till mitt älskade liv bland snäckor, stenar, hav,berg, blommor, yoga och mycket annat som förgyller min vardag.

RSS 2.0