Pysslat lite

Varit ute i min pysselstuga ❤


Jag har pysslat lite i dag och under tiden så har det blivit städat här inne. 
Så nu är det fint inför julen.  

Jag gjorde dessa små hyacinterna till mina städerskor. 
De blev helt överlyckliga över att få dessa. 
Det är alltid lika roligt att få ge bort saker. 

Sen hjälpte Messi mig att göra ett kort som skulle hänga på gåbortblomman på julafton. 
Han är så duktig så 😜

Efter en tupplur skulle jag ta mig till våran lilla affär för att handla några små saker inför julens mat. 

Då startade inte bilen "IGEN".
Jag har haft den inne på verkstan för fyra dagar sen och nu startar den inte igen. 
Jag blir tokig. 

Så nu får vi bogsera bort den igen. 
Orka!!!!!

Over and out 
🎄☃




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

annicaslivvidhavet.blogg.se

Välkommen till mitt älskade liv bland snäckor, stenar, hav,berg, blommor, yoga och mycket annat som förgyller min vardag.

RSS 2.0