Första riktiga vårdagen i år

Vilken underbar vårdag det är idag.
Solen skiner från en blå himmel och riktigt värmer i ansiktet.
Jag och Messi tog oss en liten promenad ner till havet och jag tog som 
tur var med mig min kamera.
Jag är så glad att jag får bo på detta underbara ställe.
 
Här kommer det lite bilder från våran promenad.
 
 
 
 Isen hade frusit till runda ringa som såg ut precis som stora maneter. 
När dem åkte på varandra lät det som det gnisslade om dem.
Det var helt ljuvligt att sitta där nere och njuta av utsikten och ljuden från isen. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Sen hälsade vi lite på Balder också. Vi saknade honom på våran promenad. :(
 
 
När vi kom tillbaka var det så varmt och härligt att vi inte ville gå in utan vi satte oss
på utsidan med en kopp te och sen blev det en go varm grönsakssoppa i solen. 
Jag plockade färsk timjan från min kryddträdgård och hade i soppan, inte helt fel.
 
 
 
 
Sen har jag lagt ärtor i blöt som ska gro till ärtskott.
 
 
Hoppas ni får en lika härlig dag som jag.
Ni som inte kommer ut får gärna njuta av mina bilder.
kram kram
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

annicaslivvidhavet.blogg.se

Välkommen till mitt älskade liv bland snäckor, stenar, hav,berg, blommor, yoga och mycket annat som förgyller min vardag.

RSS 2.0