Scrapbookingparadiset

Jag har ju börjat med en ny hobby, scrapbooking.
Jag har tidigare beställt saker på nätet som jag behöver och det är 
inte lite, det kan jag lova ;)
Herregud! Det finns huuuuur mycket som helst som man bara måste ha, hahha
 
Men igår lyckades jag åka med min goa vän Ann som också pysslar, till en scrapbookingaffär.
Det var rena paradiset att komma in där.
Så fort vi kom in innanför dörren utbrast vi i kör, åh gud vad mycket fint och vad mycket saker.
Vi babblade alltså redan direkt innanför dörren så hon som jobbade där kom fram till 
oss och sa att det märks att det är första gången ni här :)  hahahaa
 
Behöver jag säga att det blev dyrt ;) 
Fast väldigt, väldigt roligt. Så det var inte sista gången vi var där.
Vi var som små barn i en godisaffär. ;) 
 
Det var väldigt bra att kunna titta på papperen i verkligheten, för det är lite som
grisen i säcken när man väljer färger via nätet. 
För när dem kommer så blir det lite som att, jahaja var det en sådan färg,
den passar ju inte alls till det jag skulle ha det. 
Men, men, det passar alltid till något annat.
Och så får man beställa nya färger och då hittar man ju ännu mer saker.
Sen beställer man ju lite till o lite till för då blir det fraktfritt också, hahaha
 Känner ni igen det ;) 
 
Ja, ja, något roligt får jag ju ha när man ligger hemma på soffan.
Så nu gäller det verkligen att ställa äggklockan när jag pysslar
så jag inte gör för mycket och kraschar igen. ;) 
 
Det är lika roligt när man kommer hem och packar upp allting.
 
 
 
 
Nya stämplar 
 
 
 
 
Har börjat på ett kort i marin stil
 
 
 
Detta är bara ett litet utkast på kortet.
 
 Hej så lång från pysselstugan 
 
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

annicaslivvidhavet.blogg.se

Välkommen till mitt älskade liv bland snäckor, stenar, hav,berg, blommor, yoga och mycket annat som förgyller min vardag.

RSS 2.0