Påhälsning av kanot/kanon tjejer

Igår kom en vän K och hennes vän E hit och lånade våran parkering
för de skulle ut o paddla.
Så de kom med två små kajaker och massor med packning.
Jag trodde de skulle vara ute en hel vecka, men det visade sig att det var
en övernatting i tält. ;)  hahahaa
Ungefär som när man skulle någon stans med barnen när de var små.
Det var ingen skillnad på en dag eller en vecka..
 
Jag har ju inte varit med när någon packat en kajak, men herregud vad
mycket packning som går i  en sådan liten smal och grund kajak.
Alltså det var mat, kläder, fika, tält, ved och bra o ha saker.
 
Det verkar ju så himla mysigt att bara glida i väg tyst o stilla.
Och sen lägga till i någon mysig liten vik, sätta upp tältet och
grilla sin mat och koka kaffe på elden.
 
Det skulle man göra, fast just nu skulle jag ju inte orka det.
Men jag kan ju ha det som en plan ;) 
Eller så kanske man kan ha en tandem kajak eller vad det heter,
så kan jag sitta bak utan att paddla ;)
 
Ja idéer har jag ju i alla fall så det räcker till o blir över.
 
Så det var jätteroligt att de kom hit så jag fick se hur det
funkar med kajak.
 








 Han en go dag
kram kram 
  
 
 
 
 
 
Biggeros
2016-05-31 @ 14:16:16
URL: http://biggeros.blogg.se

En kanot hade inte varit fel. Vi funderar på det:) Det får plats med mer man tror i en kanot/ kajak. Vilket behagligt liv. Bara glida iväg. Visst får man paddla med... Ha en bra dag

Svar: Nä det är nog inte fel.
annicaslivvidhavet.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

annicaslivvidhavet.blogg.se

Välkommen till mitt älskade liv bland snäckor, stenar, hav,berg, blommor, yoga och mycket annat som förgyller min vardag.

RSS 2.0