Tandis ✌

Härom dagen var jag hos tandläkaren igen och lagade färdigt min tand. 
Tredje gången gillt. 
Men nu äntligen är den tanden klar. 
Jag orkar ju inte med så lång behandling per gång så eftersom jag tappade en stor plomb så  fick vi dela upp det på tre gånger. 
Så äntligen är den klar. 
Denna gången blev det ingen krasch alls efteråt. 
Jag fattar ingenting, men jag är jätteglad. 
Annars har det ju varit allt från två dagar upp till en vecka. 

Men jag har ju klättrat upp ett pinnhål i mitt mående så det kan vara det. 
Plus att jag är riktigt duktig på att vila innan med djupandning, avslappning och meditation och innan och under behandlingen. 

Är såååå glad
Kram kram 


Nilla
2016-05-26 @ 18:30:29
URL: http://mittlivmedme.blogg.se

Åh vad skönt att du slapp kraschen den här gången. Kram

Svar: Ja jätteskönt 😀
annicaslivvidhavet.blogg.se

Fanny
2016-05-26 @ 22:53:18
URL: http://trotsalltarjagstark.blogg.se

Såå glad för din skull!! Äntligen klart 👏🏼😃 Duktig superwoman! 😉❤️❤️

Svar: Ja äntligen ! 😜
annicaslivvidhavet.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

annicaslivvidhavet.blogg.se

Välkommen till mitt älskade liv bland snäckor, stenar, hav,berg, blommor, yoga och mycket annat som förgyller min vardag.

RSS 2.0