Det går upp o det går ner o lite runt en liten stund ;)

Ursäkta detta inlägget. Det blev jättekonstigt idag. All text bara lägger ihop sig, jag orkar inte ens läsa själv en sådan ihoptryckt text. Ska se om jag kan ändra detta senare. Inga bilder gick att lägga in heller, hmmm Jag är inte på topp idag ;) Är inte det en sång som man sjöng en gång i tiden? Hahaha så känner jag mig just nu. Jag var ju mycket sämre förra veckan, men sen blev jag bättre igen. Och vad gör jag då??? Jo då åker jag hemifrån både på lördag o söndag några timmar för nu var jag ju bättre. På lördagen var jag och vän A i våran pysselaffär och shoppade loss <3 På söndagen åkte jag och maken i väg en stund och fikade och var inne i två butiker. Plus fick fixat en tumnagel med akryl på så att mina sprickor inte ska göra så ont. Det är så mysigt att kunna göra små saker tillsammans. Och vad hände då???? Vad konstigt, jag blev sämre igen. Jag är ju van vid att ha blivit bättre och kunnat göra lite mer saker, men det gäller nog inte längre verkar det som. Sen vi ändrade klockan och det blev så här mörkt och lite kyligt har mina symtom förvärrats. Inte konstigt egentligen, men jag är ju van vid min nya nivå. Idag hade jag lovat dottern att åka med henne till tippen och slänga saker som hon rensat ut inför hennes flytt nästa vecka. Vi skulle ta min bil o fälla sätena så att hon skulle få mer plats än i sin bil. Men jag kommer inte så långt idag så vi har fått ställa in det. Det är så tråkigt när man så gärna vill hjälpa till lite grand när ens barn behöver det. Plus att det är så mysigt att umgås. <3 I dag lyckades jag ta mig ner till havet (100 m ) och andas lite frisk luft och få lite sol på näsan. Försöker få lite ljus på mig utomhus varje dag för att må så bra det går. Messi följde med mig på min promenad. Det är så mysigt när vi två är ute på våra promenader. Jag packade in några småsaker i bilen för att slippa göra det sen när jag skulle åka. (De ligger fortfarande kvar där) hahaha Kanske jag åker imorgon istället. Sen var det sängen som gällde för jag blev så himla illamående, yr och det värkte i hela kroppen. Min axel har ju bråkat ett tag men nu är det hela armen som bråkar med mig. Ja hela kroppen men armen är värst. Så jag kunde inte köra bil idag.... Det är nog ingen som vill ha mig ute på vägarna i detta tillståndet heller. ;) Fick i alla fall kokat mig en sötpotatis till lunch som jag hoppas på att kunna få behålla. Under tiden den kokade lyckades jag slå in två stycken julklappar. Jag gör några varje dag redan nu så jag inte spar allting till sista stund. Det funkar ju liksom inte för mig. Så där klappar jag mig på axeln och tycker jag är väldigt duktig som gör så, i alla fall än så länge. hahaha Ni som är lite insatta i Ayurvedas vata pitta o kapha förstår nog att jag är en VATA VATA VATA ;) Man vet aldrig vad jag gör, hahahaa Det där med att hålla vad man planerat är lite svårt och det där med att göra saker regelbundet varje dag är ju göör svårt för mig. Men jag jobbar på det varje dag och bara det i sig är ju regelbundenhet, eller hur ;) Men sen har det varit sängen för resten av dagen hittills. Här skulle det kommit lite bilder men jag får det inte att funka med min hjärna idag. Ha en go dag 😍



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

annicaslivvidhavet.blogg.se

Välkommen till mitt älskade liv bland snäckor, stenar, hav,berg, blommor, yoga och mycket annat som förgyller min vardag.

RSS 2.0