Höstfint

Idag är det fredag och då ska det bli fredagsmys här
med hela familjen för en gångs skull. 😍
 
Det är inte lätt nuförtiden att samla ungdomarna samtidigt,
de har så himla mycket för sig.
Men idag skall det bli tacos mys ❤️
 
Jag har lyckats åka och inhandla maten tills ikväll i min lilla butik
och har påbörjat lite av den.
Känns så himla skönt att jag har piggat på mig lite igen.
 
Sen fick jag med mig lite blommor hem och gjorde
lite fint framför ytterdörrarna.
Så nu blir man så glad varje gång man kommer hem ❤️
 
Just nu är det vila på soffan som gäller innan jag ska
ta tag i maten igen.
Om jag varvar att göra lite mat och vila emellan så 
brukar det gå bra.
Man får ha sina knep. 😜
 
Hoppas alla får en go helg.
kram kram 
❤️
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

annicaslivvidhavet.blogg.se

Välkommen till mitt älskade liv bland snäckor, stenar, hav,berg, blommor, yoga och mycket annat som förgyller min vardag.

RSS 2.0