Plötsligt händer det

Idag fick vi ett lass med 8 ton grus till våran parkeringsplats. 
Så nu fick min käre make lite att göra. 
 
Men när sonen kom hem från jobbet och fick se denna hög med grus sa han 
Jag går ut ut o skyfflar lite grus och hjälper pappa med det. 
VAD HÄNDE DÄR!!!!!!
 
Det är då man använder uttrycket
"plötsligt händer det"
 
Det slutade med att han skyfflade ut allt gruset. 
8 ton på en timme. 
GRYMT JOBBATT!!!!!
 
Gulle dig min son 
❤️❤️❤️
 
Nu slapp maken ryggskott igen 😜
 
Tjingeling 
😜
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Bella
2016-10-20 @ 13:59:20

Är han rastlös när Jessica är borta eller? Haha

Svar: Haha förmodligen. Men nu kommer hon äntligen imorgon ❤️
annicaslivvidhavet.blogg.se

Hanna
2016-10-21 @ 09:27:06
URL: http://hannaslillaliv.blogg.se

Det är tur att du har två starka karlar som tar hand om gruset! 8 ton grus låter definitivt som för mycket arbete för dig ;) ;)

Svar: Tycker du ;) Ja det räckte att titta när Niclas skyfflade gruset så blev jag trött, hahahaHan gjorde det själv på en timme. Grymt jobbat tycker jag.
annicaslivvidhavet.blogg.se

Nilla
2016-10-22 @ 13:25:16
URL: http://mittlivmedme.blogg.se

Grymt jobbat av sonen. Hoppas han inte fick träningsvärk efteråt. Kram

Svar: Ja visst var det. Nä det fick han inte konstigt nog.
Fast han jobbar fysiskt varje dag som snickare så det kanske var det som gjorde susen 😜
Ha en go dag 😍
annicaslivvidhavet.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

annicaslivvidhavet.blogg.se

Välkommen till mitt älskade liv bland snäckor, stenar, hav,berg, blommor, yoga och mycket annat som förgyller min vardag.

RSS 2.0