Yrslig illamåendedag!

Idag är en sådan där yrsel och illamående dag.
 
Jag behövde ju min dagliga dos av frisk luft så det fick bli en
rullispromenad idag.
 
Idag är det en sådan där murrig dimmig höstdag.
Det är nästan vindstilla och alldeles tyst.
När jag körde ner till havet och satt där en stund och bara njöt av
utsikten så var det en segelbåt som var ute och seglade 
så här sent på hösten.
Det såg verkligen härligt ut även om det är lite kyligt.
 
Jag gillar ju även sådana här dagar när det är grått.
Det har också sin charm tycker jag.
 
Så när jag kom in efter en liten stund har jag nu lagt mig på
soffan med en go varm kopp te.
Jag har tänt lite levande ljus och ska göra det bästa av denna dagen.
Och givetvis lagt mig under min värmefilt.
Den kan jag inte leva utan så här års.
 
 
 
Det är verkligen skillnad på vädret från dag till dag.
Härom dagen såg det ut så här från min rullispromenad.
(se bilderna längst ner)
Det är sååååå vackert på hösten med alla färger ute i naturen.
Jag tog även in lite rönnbär och passade på att duka med dem när
vi hade kalas här i helgen.
 
 
 
 Jag ligger här och tänker tillbaka på hur mycket bättre jag har blivit, 
om jag jämför med för ett, ett och ett halv år sedan.
Då var jag ju sängliggades nästan hela dagararna och kunde
släpa mig fram och tillbaka till brevlådan.
 
Hade jag t.e.x varit på kalas två timmar så blev jag sängliggandes
allt från 2 upp till 5 dagar.
Plus att jag låg större delen i någon soffa på kalaset.
Min lägsta nivå har verkligen tagit ett kliv uppåt vilket jag är
jätteglad för.
 
Nu kan jag ju sitta upp ett helt kalas utan att behöva gå o lägga mig.
Om jag inte har en dålig dag vill säga och om kalaset inte är för stort
eller för länge.
Plus att jag återhämtar mig snabbare.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Ha en go dag
Från snillet som ligger o spekulerar på soffan
;) 
 
 
Hanna
2016-10-19 @ 00:48:54
URL: http://hannaslillaliv.blogg.se

Vilka vackra bilder! Helt otroligt fina. Hösten är allt bra fin.
Jag blir så glad av att läsa att du är bättre. Att du tagit steg uppåt. Jag önskar så att jag oxå kommer dit ngn gång! Kram

Svar: Tack!Ja jag hoppas också att din tid kommer.
Även om det är jobbigt får man försöka se framåt och uppåt. Jag vet att det inte är lätt.
Så jag hoppas innerligt att ditt vänder snart och blir lite lättare för dig. <3
annicaslivvidhavet.blogg.se

Fanny
2016-10-19 @ 15:47:39
URL: http://trotsalltarjagstark.blogg.se

Superwoman! ❤️❤️ Det är din tid nu att få ta små steg uppåt och få tillbaka lite av livet igen! :) <3

Svar: <3
annicaslivvidhavet.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

annicaslivvidhavet.blogg.se

Välkommen till mitt älskade liv bland snäckor, stenar, hav,berg, blommor, yoga och mycket annat som förgyller min vardag.

RSS 2.0