Fram o baksteg

 Det går framåt och lite bakåt här nu.
Jag är så himla glad över att jag kan vara på mitt yoga ställe
flera gånger i veckan nu.
Alltså två veckor i rad än så länge, men.....
 
I går var jag på ett pass som hette Ayurvedisk yoga, jätteroligt.
Det har med Vata, Pitta o Kapha att göra.
Den Indiska läkekonsten.
Jag kan t.o.m göra nästan alla övningar.
Jag aktar mig ju så klart så att jag inte retar min lilla 
"goa" ischiasnerv. 😜
I går lyckades jag göra trefjärdedelar av passet.
I mitt tempo och upprepningar så klart.
Bl.a  gjorde jag någon konstig stående rörelse där man stod upp o lindade in
benen i varandra och även armarna med varandra.
Ja alltså jag hade ju ett ben kvar i mattan och det andra som 
slingrade sig runt det.
WOW!!!!
Jag kunde göra det en liten liten stund.
Alltså vilken lycka som infinner sig i mig när jag känner att jag
kan göra en sådan övning... ❤️
Då kom det allt en liten glädjetår i ögat ;) 
Jag kommer inte ihåg vad den heter just nu.
Men vem bryr sig om det just nu 😜
 
När jag kom hem var jag så uppspelt o glad att jag var tvungen 
visa maken också.
 
Sen var det ju inte fel att ligga mitt i mellan två av mina fina vänner
på passet (E o S) ❤️
Känner mig så glad och kärleksfull.
 
 Idag har det infunnit sig en ny känsla hos mig när jag vaknade.
Va! vad konstig värk jag har i dag...
Vanlig hederlig muskelvärk 😜
Hahahaa det var inte i går det.
 
Fast jag känner samtidigt att nu får det vara stopp ett par dagar
med aktiviteter här.
Nu måste min kropp få återhämta sig från detta härliga nya livet.
Jag är väldigt trött idag och lite lite förskylningskänsla.
 
Jag måste bara ta mig till ett tandläkarbesök idag.
Det är den där vanliga årliga kontrollen och nåde min 
tandläkare om hon hittar något som måste åtgärdas.
Ni som följer mig vet ju att det verkligen är mitt älsklingställe 😫
Det brukar ju däcka mig allt från en dag, om jag har tur, till en vecka. 
Så håll tummarna för mig.
❤️
 
 
Messi börjar också bli duktig på att yoga ;) 
 
Han en go dag
kram
❤️
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

annicaslivvidhavet.blogg.se

Välkommen till mitt älskade liv bland snäckor, stenar, hav,berg, blommor, yoga och mycket annat som förgyller min vardag.

RSS 2.0