Kräftskiva

I helgen har jag varit på kräftskiva.
Det är en årlig kräftskiva hos herr o fru L.
Jag har inte kunnat vara med på flera år men i år gick det.
Det var jätteroligt att äntligen få träffa flera av dem igen.
Det tyckte de också, sa de i alla fall. 😜
 
Det är så kul att kunna följa med och få vara ute i det 
sociala livet igen.
Inte minst min make tycker att det väldigt mysigt att få
ha med sig sin lilla fru och slippa vara singel hela tiden.
Han var så söt så han höll en skål för mig och tyckte det
var såååå roligt att jag var med och alla andra föll in i den.
Jag blev alldeles rörd.
 
Tjejerna mötte killarna i kubb och vem vann tror ni?
Viiiiii såklart!
Jag gjorde jättemånga poäng, eller vad det heter.
Hahahaa, de gamla takterna sitter i 😜
sen behöver man ju inte säga att man siktar på
en kubb men vinglar till och träffar en annan. 
Det viktigaste är ju att den välter. Hahaha
 
Jag var med hela eftermiddagen och kvällen.
Jag behövde bara ligga på soffan två gånger.
 
Vi hade med oss husbilen så vi kunde sova över.
Den är verkligen toppen att ha vid sådana
här tillfällen.
Jag åt t.o.m fukost med alla de andra, fast jag halvlåg på en soffa
som de hade brevid bordet.
Men vad gör det, bara jag kan vara med.
 
Sen åkte vi med dottern och tittade på två
olika lägenheter som hon eventuellt ska byta till.
Plus att vi åt lunch på stan.
 
Så i dag när jag vaknade var jag långt ifrån pigg.
Det kostar att ligga på topp 😜
 
Jag fick ställa in en massage och ett yogapass som 
jag skulle varit på.
Inte ett dugg konstigt igentligen, men nu tror jag ju att
jag ska orka mer o mer.
 
Så nu blir det till att dra i handbromsen denna veckan.
Min ischias har blivit värre igen också och det är inte
så skönt. 
Det värsta man kan göra är ju att sitta och det gjorde jag ju
jättemycket i helgen i både husbilen, bilen och vid matbordet.
Alltså nästan hela helgen.
 
Tänk vad mycket jag orkar nu jämfört med ett år sedan.
Jag har verkligen klättrat upp i mitt mående.
Nu gäller det att inte köra i racerfart utan att köra på
i lite lagom tantfart 😜
Det är det svåraste som finns, nu när man har så himla roligt.
 
Så nu blir det vila hela veckan så får vi se vad jag 
orkar nästa helg.
 
kram kram ♥
 
 
 
 
 
 

 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

annicaslivvidhavet.blogg.se

Välkommen till mitt älskade liv bland snäckor, stenar, hav,berg, blommor, yoga och mycket annat som förgyller min vardag.

RSS 2.0