Letar efter handbromsen

Idag fick jag veta vart min gräns gick.
 
Jag åkte in för att gå på ett yogapass, tredje denna veckan,
men insåg efter tio minuter att jag fick åka hem igen.
 
Jag var redan trött, yr och illamående när jag kom dit så
därför la jag mig i mitt hörne med filtar och kuddar, så där
som jag gjorde förut.
Men insåg snabbt att jag inte ens orkade sitta upp utan tänkte 
att jag får väl ligga här hela passet och bara insupa Erlas
fina ord och goa energier.
 
Men det gick inte det heller , så jag gick ut en stund och
la mig på soffan utanför yogasalen bland alla goa kuddar.
För att sedan gå tillbaka in igen till passet.
 
Men inte heller det gick, så jag fick gå in och hämta min
matta och släpa mig hem.
Kände att influensavärken började smyga på utöver de
andra symtomen jag hade.
 
Så nu måste jag leta upp min handbroms och dra 
i den.
Ja ja, syrran E jag vet att du redan har sagt 
detta till mig 😜
Att det ska vara så svårt att göra lagom.
 
BALANS ANNICA
YIN O YANG VAR DET JU!!!!!!!
🕉 
Men det är ju så himla roligt när jag piggnar till
och kan göra saker.
När annars ska jag göra dem????
 
Så när jag kom hem blev det soffan, värmefilten
och gokaffe med kanelbulle 😜
Jag har ätit en nyttig frukost i morse med havregrynsgröt
så jag tänkte "balans Annica" så då blev det lite fika.
Duktigt, eller hur. 😜  hahahaaa
 
Vilken tajming det var, det låg en tidning, Lantliv, i min brevlåda 
när jag kom hem, så det blir perfekt här i soffan idag.
 
Andas in
 Andas ut
 
 Nästa vecka får det bara bli ett yogapass och så har
jag bokat in en lugn och go oljemassage av Erla.
 
Nu ska jag ligga här och njuta av utsikten och det härliga 
höstvädret.
 
Over and out
 
 
  
 
Jag fick fixat lite höst fint utanför
dörren igår. 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

annicaslivvidhavet.blogg.se

Välkommen till mitt älskade liv bland snäckor, stenar, hav,berg, blommor, yoga och mycket annat som förgyller min vardag.

RSS 2.0