Magisk helg på havet

Vilken magisk helg vi har haft.
 
Efter att ha spenderat nästan fem dagar i sängen så
blev det helg igen. 
Jag släpade mig med och vips så kickade adrenalinet in
och jag piggnade till som tur var.
 
Vi blev nämligen medbjudna av våra vänner S o P att spendera hela
helgen med dem i deras segelbåt.
Vi var verkligen inte sena med att svara jaaaaaaa!!!!!
 
Vi har haft segelbåt förut i över 20 år och saknar det
livet väldigt mycket.
Så får man ett sådant här erbjudande bli man såååå lycklig.
 
Vi valde verkligen rätt helg. 
Strålande sol och jättevarmt fastän det var slutet på september. 
Jag har aldrig badat så här sent på året i havet.
Fast det var bara 17 grader, men det var ju så varmt på
land så det gick ändå. 
 
Jag hade värsta lyxen, jag gjorde ingenting mer än njöt i fulla drag.
Alla passade upp på mig hela tiden. ❤️😍
 
Det serverades lyxig mat, dryck, mellanmål 😜hela  tiden och det enda
jag behövde göra var att äta.
 
Jättejobbigt 😀
 
Sen sov jag middag varje dag och var så duktig så, fast det
var verkligen svårt att slita sig i från detta och gå o lägga sig.
Men det var ju nödvändigt för att jag skulle orka med.
 
Tänk att vi lyckades få åka med den bästa helgen på
hela sommaren.
Det var nog meningen att det skulle bli så.
Det här ska jag njuta av nu när mörkret kommer.
Fast jag gillar hösten så jag tycker bara det är mysigt nu
när hösten kommer och man får vara inne o tända ljus
och mysa till det.
 
Den här helgen har inneburit såååå mycket
Kärlek, gapskratt, vänskap, påfyllning på både 
glädjekontot och energikontot. 
Kunde verkligen inte ha varit bättre.
Tack för att vi fick spendera helgen tillsammans med er.
S o P ❤️❤️❤️
 
Här får ni se några bilder från den magiska helgen.
 Västkusten är verkligen "Bästkusten"
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Yhaaeeyyyy!!!!!!  Jag lyckades!!!!!
 
 
Forever love <3 
 
Två lyckliga seglare <3 
 
kram kram
♥ 
 
Bella
2016-09-21 @ 12:01:04

Ååh så härligt! Och väldigt fina bilder ❤

Svar: Ja det bar jättehärligt 😍
annicaslivvidhavet.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

annicaslivvidhavet.blogg.se

Välkommen till mitt älskade liv bland snäckor, stenar, hav,berg, blommor, yoga och mycket annat som förgyller min vardag.

RSS 2.0