Yoga för hela slanten

Nu är jag tillbaka i mina vanliga rutiner igen efter sommaren.
 
Denna veckan har det varit öppet hus på mitt yoga ställe
 
http://yogashalakungalv.se/YogaShalaKungalv/Valkommen%21.html
 
Man har kunnat prova på alla olika pass som finns där.
Några av mina vänner har varit där och provat på och två av dem ska
börja praktisera där med mig.
Jättekul att få ännu fler vänner som går där.
 
Jag har ju bivit lite starkare i kroppen så idag slog jag till och
köpte mig ett terminskort där.
Jag har tidigare bara köpt enstaka pass eftersom jag inte vetat
när jag skulle orka att ta mig dit.
Men nu har jag ju klättrat upp lite i mitt mående och då bestämde jag
att denna hösten ska jag försöka gå lite fler gånger.
Jag mår ju så himla bra när jag är där.
Det är sååååå mysigt att bara vistas där.
I dag lyckades jag att göra många fler övningar än jag brukar.
Det kändes så bra, både kroppsligt och själsligt.
Så nu har jag klättrat upp ett steg där också, Yhippiii!!!!
Here i come 😜
 
Så här mysigt var det i dag när jag hade min kusin E "syrran"
med mig.
Vi var ju tvungna att leka lite papparazzi också och arrangera lite
foton. Som vanligt töntar vi oss o fixar o trixar lite så det ska bli
bra foton. 
Man måste ju "instagramma" 😜
 
 
 
Sen har jag ju fyllt år sen jag skrev här sist och jag fick så mycket
fina presenter och alla hade med yoga o hälsa att göra och pyssel. 
Mina nära o kära vet verkligen vad jag vill ha. ♥
Så nu har min yogahörna hemma börjat att ta form.
Se här så mysigt jag har det.
Messi är ju med så klart som vanligt ❤️
 
 
Jag fick den här yogamattan som är i ren eco-ull som värmer mig
och gör det så mjukt och skönt för min lilla kropp att ligga på.
Sen pricken över i:et blev ju den söta buddhan med ett litet ljus framför.
Nu vill jag bara vara där hela tiden.
Mattan fick jag av min man som i hemlighet hade varit hos Erla 
på Yoga Shala Kungälv och köpt den till mig.
 
Sen har det blivit vila under min värmefilt resten av dagen
med en bra bok.
Det gäller ju att inte gör för mycket nu.
Det är ju en ny vecka nästa vecka med nya härliga pass.
 
Ha en go dag 
kram kram 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

annicaslivvidhavet.blogg.se

Välkommen till mitt älskade liv bland snäckor, stenar, hav,berg, blommor, yoga och mycket annat som förgyller min vardag.

RSS 2.0