Omskolning

Djungelgurkor!!!


Idag håller jag på att skola om mina små plantor. 
De har växt så pass mycket att det är dags för större krukor och näringsjord. 

Vilket pilljobb det är. 
Det gäller att hålla tungan rätt i mun så man inte skadar det lilla lilla rotsystem som har bildats. 

Det är så rogivande att pyssla med växter och få köra ner händerna i jorden. 

Sen älskar jag att se på när de växer och får blommor och frukt. 

Inte helt fel att plocka en egen tomat från plantan, lukta på den och njuta av den godaste smaken. 

Rena mindfullnessen 😍

Jag har kommit in i en piggare period nu och orkar med lite saker och det är såååååå roligt. 

Tjingeling från trädgårdsmästaren. 
😜😜😜


Nilla
2017-04-12 @ 18:38:31
URL: http://mittlivmedme.blogg.se

Åh det är ju så härligt med trädgårdspill 💖

Svar: Ja visst är det 😍
annicaslivvidhavet.blogg.se

Hanna
2017-04-12 @ 23:36:22
URL: http://hannaslillaliv.blogg.se

Så roligt att hålla på med dina växter och plantor! Tycker oxå det är så roligt att se när det växer. Och självklart gott att smaka när det är färdigt!
Härligt att du är lite piggare! Glad Påsk! 💛💚🐥

Svar: Ja eller hur 😍
annicaslivvidhavet.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

annicaslivvidhavet.blogg.se

Välkommen till mitt älskade liv bland snäckor, stenar, hav,berg, blommor, yoga och mycket annat som förgyller min vardag.

RSS 2.0