Backat lite i mitt mående

Jag håller fortfarande på att vila upp mig. 


Jag tror visst att jag har gått över gränsen nu. 
Jag är fortfarande sämre. 
Jag har inte kommit upp till samma nivå som innan våran semestertripp till Trysil.
Tyvärr!

Jag vet faktiskt inte varför, men det är ju som vanligt med den här ME:n. 
Det är ingen idé att försöka fundera ut varför det blir si eller så. 
Det gör därför det hela mycket svårare att veta vad jag orkar från en gång till en annan. 
Ibland går det ibland inte. 

Tänk vad enkelt det hade varit om det var
"Gör så här, så blir det så här"

Jag har även  fått mycket mera värk och det har bl.a satt sig i händerna. 

Det är inte kul för man använder ju dem en del, typ hela tiden. 

Jag har även vilovärk i hela kroppen så just nu känner jag mig inte på topp. 

Jag har hjälpt till att måla lite ute runt några fönster på våran utbyggnad. 
Vi brukar dela upp det så att jag målar det pilligaste och maken målar resten. 

Så nu har jag målat runt tre fönster uppdelat på tre gånger med vila i mellan och är klar med min del på utbyggnaden.  

Så nu ligger jag i sängen och dricker en smoothie och återhämtar mig. 

Idag innehöll den :
Mango, lite avokado, lime, mynta, cacaonibs, chiafrlön, havremjölk, nyponpulver och gurkmeja. 

Så nu får min kropp lite påfyllning av energi. 

Jag måste få tummen ur att göra några yoga övningar sen. 
Det har blivit oordning nu när det är semestertider och jag har inte gjort någon yoga på flera veckor. 
Så jag behöver verkligen det. 

Jag tror att jag har fått mer värk för att jag inte har gjort mina yoga övningar. 
Så nu ska det bli skärpning. 

Vi fick köpt en stor växt till vårar nya rum och så kom äntligen min fina hängstol som jag ska ligga o mysa i. 
Det börjar ordna till sig i vårar nya rum. 

Jag var ute nyss o tittade till mitt växthus och fick fotat lite. 
Här får ni se hur det växer. 

Go natt
😴



Nilla
2017-08-05 @ 21:34:54
URL: http://mittlivmedme.blogg.se

Vad tråkigt att du mår sämre, hoppas att det rättar till sig snart. Kram

Svar: ❤️
annicaslivvidhavet.blogg.se

blommaiasfalt.blogg.se
2017-08-11 @ 11:39:03
URL: http://blommaiasfalt.blogg.se/

Så fint det blir👍🏻Något att vila ögat på och njuta av när du vilar och kryar!💞

Svar: Ja visst blir det. Ja det är bra att ha flera goa fina ställen i huset så man kan förnya utsikten under dagarna när man inte kommer hemifrån.
Hoppas du oxå har det 😍
annicaslivvidhavet.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

annicaslivvidhavet.blogg.se

Välkommen till mitt älskade liv bland snäckor, stenar, hav,berg, blommor, yoga och mycket annat som förgyller min vardag.

RSS 2.0