Snögubben ⛄️

För ett tag sedan var vi hemma hos ett par vänner A o P


Jag skrev detta inlägget då men det blev inte färdigt förrän nu 😜

Man får ju hitta på saker efter vädret. 
Vi skulle varit ute o seglat nu men det funkar ju så där. 
💨💦⛈🌊

Så då är det ju roligare att vara hemma o inne hos vänner. 

Grabbarna spelade golf och jag kollade vad A hade gjort för pyssel. 
Det var alltså hemma hos min pysselkompis. 

Hon har börjat gjuta i betong och jag har beställt den här söta gulliga 
Snögubben ⛄️

Hon gör även tjocka badtanter och det vill jag oxå beställa av henne. 
Titta på bilderna här nedan så får ni se vilka fina saker hon gör 😍

Idag småpysslas det inomhus. 
"Vi" håller på att sätta upp gardinstänger i det nya rummet. 
Jag tänkte att jag skulle ge mig på det själv och hjälpa till lite.  
Men det var jobbigare än jag trodde att borra, så maken fick ta över. 

Jag håller mig till att stryka o lägga upp gardinerna i stället.  

Tjingeling
😀





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

annicaslivvidhavet.blogg.se

Välkommen till mitt älskade liv bland snäckor, stenar, hav,berg, blommor, yoga och mycket annat som förgyller min vardag.

RSS 2.0