Två goa dagar

Nu har jag haft besök av min zonterapikompis Bitte. 


Hon har varit hos mig i två dagar. 
Vi träffades första gången när vi började våran zonterapiutbildning uppe i Dalarna vid siljansnäs. 
Det är tolv år sedan jag gick den utbildningen. 
Jag är så glad att jag hann jobba 4 år med det. 

Sen dess har vi träffats lite då o då. 
Det är en till som jag fortfarande träffar ibland men hon kunde inte komma denna gången. 

Här ser ni lite bilder på vad vi gjorde. 

Orkar inte skrivs mer så ni får kolla bilderna. 
Det tar på krafterna att ha besök. 
Även om man vilar i mellanåt. 

Ha en Go dag
❤️





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

annicaslivvidhavet.blogg.se

Välkommen till mitt älskade liv bland snäckor, stenar, hav,berg, blommor, yoga och mycket annat som förgyller min vardag.

RSS 2.0