Mysig helg

Nu i helgen har vi pyntat lite. 

Helgen började hos några goa vänner med att vi lagade middag ihop hos dem och sen idol. 
Vi o vi, det var mest en person som lagade maten och vi andra underhöll. 

Jag knådade deg två minuter, en skar några skivor purjolökskivor, en satt o kollade ugnen och P gjorde resten 😂😂😂
Ja det var faktiskt nästan så. 

Men vi var väldigt duktiga på att underhålla o dricka bubbel
🥂🤪

Sen lördag och söndag har vi börjat pynta inför advent och jul. 
Och mycket vila där emellan. 
Jättemysigt
😍

Kram kram
❤️

(null)

(null)

(null)



ME alltidvila
2017-12-04 @ 17:23:42
URL: http://mealltidvila.blogg.se/

Kul att umgås ihop med vänner! <3

Svar: Ja visst är det.
Är så glad att jag orkade.
Fast nu betalar jag för det i sängen.
Men men, så har vi det 🙂
Har fått avboka tid hos frissan idag.
annicaslivvidhavet.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

annicaslivvidhavet.blogg.se

Välkommen till mitt älskade liv bland snäckor, stenar, hav,berg, blommor, yoga och mycket annat som förgyller min vardag.

RSS 2.0