Issmältning och lavendelskorpor

Ytterligare en underbar dag. 


Idag skiner solen från en nästan klarblå himmel. 
Det är bara några små vita slöjmoln. 

Jag har varit nere vid havet på min lilla promenad och idag var det vindstilla och solen värmde lite. 

Det hade lagt sig en tunn isskorpa på vattnet som höll på att smälta. 
Det var en jättehäftig upplevelse för isen trycktes in mot land och det var så tunn is så jag kunde se och höra hur den smälte. 
Synd att jag inte kan lägga min lilla filmsnutt här som jag tog för det var magiskt att sitta där nere i tysthet och bara lyssna på isen. 
Ni får se en bild och fantisera resten. 

Självklart var Messi med därnere och var på upptäcksfärd. 

När jag kom upp satte jag mig på utsidan i solen med en kopp kaffe och en lavendelskorpa. 
Några fåglar kvittrar och det känns som våren. 

Livet är härligt 😍

Må så gott
Kram kram 

Nilla
2017-02-13 @ 13:49:52
URL: http://mittlivmedme.blogg.se

Idag är det ljuvligt ute 😊 kram

Svar: Ja visst är det 🌞🌞🌞🌞🌞
annicaslivvidhavet.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

annicaslivvidhavet.blogg.se

Välkommen till mitt älskade liv bland snäckor, stenar, hav,berg, blommor, yoga och mycket annat som förgyller min vardag.

RSS 2.0