Kuling o strömavbrott

Jädrar i min lilla låda vad det blåste igår. 


Jag var ute på min lilla dagliga promenad och det blåste så mycket att jag gick uppe på vägen istället för nere ut med havet. 

Men jag var tvungen att bara gå ner och fota havet där det gick massor av vita gäss. 

Strömmen var borta små korta stunder och jag hade nästan ingen nätverksuppkoppling på hela dagen. 

Så Messi o jag låg mest under täcket och sov och läste. 

 Sen på kvällen åkte jag in till frissan en  kort stund och sen vidare till en vän o fikade. 
Jag lämnade lite nya pysselpapper som vi hade beställt ihop. 

Det var en ny collektion med jättefina papper till barnkort från Pion. 

Alltså jag kan bara inte låta bli att köpa papper.  
De är bara sååå fina att jag 
"Villhöver" dem 😜

Tjingeling! 
😍

Hanna
2017-02-23 @ 23:56:14
URL: http://hannaslillaliv.blogg.se

Vilka fina bilder! Som alltid! 😍 Havet är bra mäktigt, både när der blåser storm och är spegelblankt och stilla!

Svar: Ja verkligen 😀
annicaslivvidhavet.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

annicaslivvidhavet.blogg.se

Välkommen till mitt älskade liv bland snäckor, stenar, hav,berg, blommor, yoga och mycket annat som förgyller min vardag.

RSS 2.0