Grillparty

I förrgår firade vi ju våran 27 åriga bröllopsdag. 


Det blev shushi och prosecco inomhus. 
Så det blev plan B, inte illa 😜

Igår var vi bjudna på grillparty och efter att ha vilat hela dagen lyckades jag följa med. 

Vi kom lite senare så vi skippade trädgårdslekarna, men maten skippade vi inte 😜


Jag fick gå o lägga mig en stund ute i en tyst friggebod en stund mellan middagen o efterrätten. 

Jag fick så pass mycket energi att jag orkade ett tag till. 

Det var längesedan som jag behövde gå o lägga mig när vi har varit borta. 
Men jag blev så trött att även hjärnan stängde av. 
Jag fattar inte vad de säger åt mig att göra då. 

Jag hör ju att de pratar med mig men förstår verkligen inte vad de säger. 

Lite läskigt vad kroppen stänger ner och bara slår på de nödvändigast. 
Fast väldigt fachinerande på samma gång. 

Så jag har faktiskt inte återhämtat mig ännu sen semestern för en vecka sedan. 

Det var längesedan jag dipppade så här. 

Jag får väl dra lite extra hårt i handbromsen. 

Fast det är ju inte så roligt när maken har semester. 

Men men, that's life 😍

Så idag har det varit en väldigt lugn dag mestadels i sängen. 

Har varit ute i växthuset lite o kollat läget. 
Klippt bort lite blad och hittade tre mördarsniglar. 
De är på hugget nu när regnet har kommit. 

Håller på att pyssla färdigt ett födelsedags kort som ska postas idag. 

Så det är väl det jag har gjort idag. 






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

annicaslivvidhavet.blogg.se

Välkommen till mitt älskade liv bland snäckor, stenar, hav,berg, blommor, yoga och mycket annat som förgyller min vardag.

RSS 2.0