Skördar örter

Nu börjar våran semester. 


Eller rättare sagt makens semester. 
Men det blir ju min oxå. 

Idag är det strålande sol och jag varvar mellan solstolen och att pyssla i trädgården. 

Jag har skördat lite örter som jag nu håller på att torka i min torkapparat. 

Salvia som jag ska ha både som krydda och som te' för de där goa svettbyarna klimakteriekärringen har 😜

Sen är det en curryört som är väldigt god till fisk bl.a och rosmarin. 

När jag höll på med detta kom maken helt plötsligt med en drink. 
Första semesterdrinken. 
Jag får ju inte bli för nyttig 😜

Nu sprider sig det härlig doft i köket. 

Asta la vista 
🍾🥂😍🌞




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

annicaslivvidhavet.blogg.se

Välkommen till mitt älskade liv bland snäckor, stenar, hav,berg, blommor, yoga och mycket annat som förgyller min vardag.

RSS 2.0