Stort hus

Nu är utbyggnaden nästan helt klar. 


Invändigt är den helt klar.
Så nu har vi börjat med inredningen. 
Soffan och soffbord är klart men nu måste vi känna in vad vi ska ha för något mer. 

Många kuddar var det. 
Man kunde ju haft lite kuddkrig 😜
Messi tyckte det var väldigt spännande att vara med bland alla lådor o kuddar. 

Det har blivit såååå bra och vi är helnöjda. 
Hela huset har blivit mycket större. 
Det känns som det är mer än 15 kvm större. 

Så nu blir det lugn o ro här. 
Skönt!!!!!

Det är bara lite kvar på utsidan, men det kommer de tillbaka efter semestrarna o gör färdigt. 

Ha en go dag
🌞🌞🌞😍

Hanna
2017-07-14 @ 18:39:50
URL: http://hannaslillaliv.blogg.se

Åh så fint det blev! Förstår att det känns som att det är större än 15 kvm. Det ser väldigt stort och fint ut!
Hoppas du har det så bra du kan! Kram

Svar: Tack!
Ja vi blev jättenöjda.
Jag har det väldigt bra just nu.
Så jag njuter av att kunna görs lite saker.
Du får oxå ha det så bra du bara kan.
Jag följer dug ju på din blogg och hoppas innerligt att du blir lite bättre snart. 😍
annicaslivvidhavet.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

annicaslivvidhavet.blogg.se

Välkommen till mitt älskade liv bland snäckor, stenar, hav,berg, blommor, yoga och mycket annat som förgyller min vardag.

RSS 2.0