Liten krasch

Jag har klarat mig utan krasch efter resan. 


Jag har barat varit som vanligt med allt. 
Det enda som har varit mer är att jag haft extra värk i kroppen. 

Så jag har ju givetvis gjort mer än vad jag skulle ha gjort efter resan. 

Men det är ju lätt att vara efterklok. 

Jag har hjälpt till att måla några bräder till våran utbyggnad. 

Vi har tagit på oss att måla panelen, sen är resten bortlejt. 

Sen har jag varit o storhandlat 4 kassar mat för första gången på flera år. 
Vilken härlig känsla det var att gå omkring o plocka varor o titta vad som finns nu för tiden. 😜
I en större affär än i våran lilla ICA nära. 

Sen köpte jag målafärg med mig hem. 

Men detta skulle jag verkligen inte ha gjort. 
För sen fick jag värken från he.....
och helt utmattad o darrig
när jag kom hem. 

Jag fick slängt in kylvarorna och resten fick stå kvar nere i köket. 

Ja ja, nu har jag provat på var min nya gräns går. 

Jag som precis börjat prata om att jag kanske skulle kunna jobba lite, Hahaha

Jag har INGEN självinsikt alls. 
Som tur är har andra det i min närhet 
❤️❤️❤️

Men jag orkar ju mycket mer nu än förut och det är jag jätteglad för. 

Jag skulle ju hjälpa till med midsommar handlingen tänkte jag. 

Vi har alltid midsommarfirande här med partytält o allt. 
Vilket vi tycker är jätteroligt. 
Men det är ju en del förberedelser så jag vill ju hjälpa till så mycket jag bara kan. 
Sen är alla väldigt hjälpsamma och hjälper till om de bara får 😜

Så resten av dagen spenderade jag i sängen med avbrott för att titta på Lotta på Liseberg. 

Idag blir det mycket "liggande" oxå med små avbrott för lite lättare göromål. 

Jag ligger o planerar inför midsommar vad som ska göras. 
Att vara boss är ju oxå att hjälpa till 😜

Vårat bygge börjar ta form nu och idag ska det komma fönster o dörrar. 
När de kommer på plats kommer man bättre se hur det kommer att bli. 
Spännande!


Ha en go dag
Kram kram 
😍

Ser ut som ett garage tycker jag 😱
Jenniey Love
2017-06-21 @ 15:19:53
URL: http://prinsessanjenniey.blogg.se/

Skönt att höra att du lyckats göra saker även om det kanske blev lite för mycket denna gång. Det tar ju tid att prova sig fram för att hitta det som fungerar just för en själv.

Ett tips är att undvika bära allt för tunga saker för det tär på batteriförrådet. Många kramiz<3

Svar: Tack för tipset. Det har du rätt i. När jag tänker efter är det tunga saker som gör mig som tröttast.
Ha en go dag 😍
annicaslivvidhavet.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

annicaslivvidhavet.blogg.se

Välkommen till mitt älskade liv bland snäckor, stenar, hav,berg, blommor, yoga och mycket annat som förgyller min vardag.

RSS 2.0