Femte dagen med nedtrappning.

Kämpig dag. 


I dag är det allt lite motigt. 
Utsättningssymtomen är värre i dag än förut. 
Som tur är blir jag hämtad om en stund av mamsen för att åka till min dotter. 

Vi ska ha lite familjemys ❤ idag med min mamma, dotter, syster och hennes två barn. 

Vi ska träffas i min dotters nya lägenhet. 
Tur att jag får något annat tänka på. 

Jag skulle ju prövat att köra dit men det bidde inte så. 
Fick bli plan B. 
De är allt bra de där plan B:arna 😜

Får se om det är värt det här med nedtrappning. 

Just nu känns det inte så men ska avvakta tills i morgon och se hur det blir. 
Se åt vilket håll det barkar. 
😩


Igår beställde jag dessa yoga byxorna från wish för 73:-  
Ska bli spännande att se vad man får 😜

Kram kram 


blommaiasfalt.blogg.se
2017-03-14 @ 18:57:45
URL: http://blommaiasfalt.blogg.se/

Så trevligt att komma ut👍🏻Å snygga byxor, beställde själv skor igår.... som sagt man vet aldrig vad man får😉😊 men skönt att beställa å få det hem👌🏻 Kram Lisali

Svar: Ja visst ska det bli spännande paketet kommer 😜ja det är tur att man kan shoppa på nätet. 😜
Ha en go dag.
annicaslivvidhavet.blogg.se

blommaiasfalt.blogg.se
2017-03-15 @ 14:43:19
URL: http://blommaiasfalt.blogg.se/

Tack!👍🏻




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

annicaslivvidhavet.blogg.se

Välkommen till mitt älskade liv bland snäckor, stenar, hav,berg, blommor, yoga och mycket annat som förgyller min vardag.

RSS 2.0