Hotstone massage

Jag har fått en helt underbar massage. 


För ett tag sedan var jag på www.yogashalakungalv.se 
och fick en helt underbar massage med varma svarta lavastenar.

Det var nog den hittills skönaste massagebehandling jag har fått. 

De varma stenarna spred en härlig värmande och lugnande känsla i hela kroppen. 
Och där Erla inte masserade med stenarna så la hon varma stenar så att man inte frös. 
Man riktigt kände hur stenarna gav energi,  plus Erlas goa energi förstås. 

Det här var inte sista gången jag gjorde denna behandlingen. 

Tjingeling!
😜


blommaiasfalt.blogg.se
2017-03-16 @ 16:15:06
URL: http://blommaiasfalt.blogg.se/

Ser fantastiskt skönt ut för en trött kropp, måste gjort gott för din värk?! Kram

Svar: Ja det var jätteskönt. Hon känner till min kropp väl och anpassar behandlingarna på mig efter dagsläget.
annicaslivvidhavet.blogg.se

Nilla
2017-03-16 @ 20:29:49
URL: http://mittlivmedme.blogg.se

Ser underbart ut. Kram

Svar: Ja det var det verkligen 😀
annicaslivvidhavet.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

annicaslivvidhavet.blogg.se

Välkommen till mitt älskade liv bland snäckor, stenar, hav,berg, blommor, yoga och mycket annat som förgyller min vardag.

RSS 2.0