Mina mårbackapelargoner

Nerklippning av mina pelargoner. 


Efter frukost i sängen som vanligt i två timmar så gick jag ut på en härlig promenad. 
Solen sken och fåglarna kvittrade. 
Det är så skönt att känna att våren är på väg. 

Efter min promenad ut med havet ( 700 meter idag, yhey! ) satte jag mig med en kopp kaffe i solen och vilade. 

Idag var det lite si o så med balansen, så hade någon sett mig hade de nog trott att jag hade varit o nallat i spritgarderoben 😜

Efter vilan fick jag ett ryck och klippte ner mina mårbackapelargoner och tog lite skott till nya plantor. 

Nu är det supervila som gäller för jag ska åka till min goa vän A och A-M och påskpyssla lite. 

Go natt






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

annicaslivvidhavet.blogg.se

Välkommen till mitt älskade liv bland snäckor, stenar, hav,berg, blommor, yoga och mycket annat som förgyller min vardag.

RSS 2.0