Nu tog det stopp

Idag var visst min gräns nådd igen. 


Illamåendet, yrseln, värken, utmattningen och influensakänningarna satte in. 

Så idag har det varit sängen nästan hela dagen. 
Men jag har varit tvungen att packa så smått mellan varven. 
För vi ska åka iväg till Trysil i helgen. 

Men Messi slipper vara ensam för dottern kommer och passar huset och gossar med Messi. 
Våran lille bebis kan ju inte vara ensam hemma. 

Jag skulle varit o handlat lite mat idag för min make är bortrest och kommer inte hem förrän vi ska åka. 

Men jag får handla imorgon istället. 

Så idag har det mest varit vila, vila och vila. 

Javisst ja,  jag har ju gjort några rawfoodbollar att ta med upp till fjällen. 
Denna gången blev det 
hasselnötter, valnötter, kanel, kardemumma, dadlar, kokosolja och rullade i kokos. 

Ska bli såååå härligt att få se snön. 
Jag ska ha med mig min rullstol och prova att köra den i snön. 
För skidor orkar jag tyvärr inte, men vara ute i den härliga miljön deeeet kan jag 😜 

Go natt


Nilla
2017-03-02 @ 11:07:19
URL: http://mittlivmedme.blogg.se

Åh så mysigt, hoppas ni får det jättehärligt 💖

Svar: Ja det hoppas jag med. 😍
annicaslivvidhavet.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

annicaslivvidhavet.blogg.se

Välkommen till mitt älskade liv bland snäckor, stenar, hav,berg, blommor, yoga och mycket annat som förgyller min vardag.

RSS 2.0