Pysselkväll

Mys o påskpyssel 


Igår kväll var jag ju som sagt och pysslade med min goa vän A och hennes vännina A-M. 

Det var jättemysigt att sitta där och småprata och samtidigt pyssla. 

Kan visa efter påsk vad det bidde 😜
Den är ju inte klar än för man måste ju babbla så mycket och då är jag inte så snabb på att pyssla. 
Men vad gör det när man har det så mysigt 😍 
Så tack goa A för en mysig kväll. 

Så nu är positivitetskontot påfyllt. 
Härligt!!!

I natt blev det nästan ingen sömn alls. 
Det brukar vara så när jag har varit borta och gjort någonting på kvällen. 

Så jag var glad när makens klocka äntligen ringde kvart i sex så jag kunde få lite kaffe o nyheter. 

Sen somnade jag om vid halv åtta och vaknade klockan elva. 
Tur att man sover någon gång 😜

Seg tröttisdag idag, men det var väntat och det var värt det. 

Jag fick en sådan fin kommentar idag på messenger som gjorde mig alldeles varm o glad. 

Det stod ungefär så här. 

Hoppas du har en bra dag idag fastän det regnar. 
Du är ju alltid som ett solsken själv så då har du ju alltid det med dig även inomhus. 
🌞🌞🌞

Tack goa C för ditt fina meddelande. 
Härlig början på denna dagen. 
❤❤❤

 Nu blir det lite mer kaffe i sängen innan jag släpar mig upp. 

Tjingeling från en solstråle. 

Jag skickar lite sol till er oxå. 
🌞🌞🌞





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

annicaslivvidhavet.blogg.se

Välkommen till mitt älskade liv bland snäckor, stenar, hav,berg, blommor, yoga och mycket annat som förgyller min vardag.

RSS 2.0