Röntgen

Tillbaka i vardagen igen. 


Efter en fantastisk helg är det vardag igen. 
Igår var jag och röntgade min axel för att reda ut vad det är för problem med den. 

Läkaren och sjukgymnasten misstänker att det kan vara en impingement. 
Det är när det är för trångt för senorna och skelettet vilket orsakar en enorm smärta när armen kommer i ett visst läge. 
Ett tag fick maken hjälpa till att klä av mig. 
Det gillade han 😜😜😜
Skämt o sido, det är verkligen inte skönt när det kommer i kläm. 

Jag hoppas på att det bara är en inflammation som ger med sig så småning om. 

Jag ska träffa läkaren imorgon och få svar på vad det är så att jag kan ta itu med det. 

Kram på er


Anonym
2017-03-08 @ 16:17:32

Har du någon som som jobbar med kinesiotejpning i närheten? Absolut värt att prova. Jag har tejpat flera axlar med väldigt bra resultat.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

annicaslivvidhavet.blogg.se

Välkommen till mitt älskade liv bland snäckor, stenar, hav,berg, blommor, yoga och mycket annat som förgyller min vardag.

RSS 2.0