Slapp operation

Skönt att det inte behövs någon operation i dagsläget. 


Jag hade lite artros och lite begynnande artros. 

VAAA!!! 
Börjar sådant i 30 års åldern frågade jag läkaren. 😜

Sen har jag visst en uppåtgående caput. 
Alltså axelledskulan sitter inte riktigt som den ska. 

Detta kan leda till impingement och att jag behöver en operation men i nuläget är det sjukgymnastik m.m som ska hjälpa mig. 
Jag har även fått tips om att tejpa den kinesiologiskt. 
Och så får jag ge mig själv zonterapi så ska det nog lösa sig. 

Skönt det för det är en väldig påfrestning för en ME kropp med olika ingrepp och återhämtningar. 


Nedan ser ni min utsikt när jag låg och vilade igår kväll. 
Det är verkligen en lisa för själen. 
Önskar att alla kunde få ha en härlig utsikt. 
Ni som inte har det får gärna njuta av min ❤

Kram kram 









Hanna
2017-03-13 @ 16:53:31
URL: http://hannaslillaliv.blogg.se

Vilken utsikt! Helt magisk! Den lånar jag gärna ;)

Svar: Du får jättegärna låna den. 😄
annicaslivvidhavet.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

annicaslivvidhavet.blogg.se

Välkommen till mitt älskade liv bland snäckor, stenar, hav,berg, blommor, yoga och mycket annat som förgyller min vardag.

RSS 2.0