Underbara Trysil

Framme!!!!!


Nu har vi kommit fram till Trysil hos våra goa vänner som har har en husvagn/friggebod här uppe. 
Den är precis som en liten mysig stuga. 

Efter 5 timmar i bil med och värkande rumpor var vi framme. 😜

Det är helt fantastiskt fint här uppe och första dagen mötte oss en strålande sol från en knallblå himmel och gnistrande vit snö. 
Sååååå härligt 🌞☃

De väntade på oss med grillen i högsta hugg och korvarna var färdiga att ätas. 

Så det var bara att slå sig ner i deras  goa solstolar med värmande renfällar och äta lunch. 
Kunde inte varit ett bättre mottagande. 

Så där satt vi och njöt i fulla drag och solen värmde faktiskt lite gott. 

Sen åkte de andra i väg och åkte skidor. 
Maken åkte i backen och vännerna åkte längd. 
Jag åkte med upp och tittade var de skulle åka längd och där var det så här fanatiskt som ni ser på bilderna. 

Jag körde tillbaka till stugan och bäddade ner mig i sängen och sov middag i lugn o ro. 

Win win för alla. 

Perfekt när alla får som det vill. 
Och jag fick "ligga" lite som vanligt 😜

Sen blev go middag, bubbel och massa skratt. 

Det sååååå kul att kunna åka med på lite saker nu för tiden. 

Så första dagen här har varit både fantastisk och rolig. 

Hej så lång



Hanna
2017-03-05 @ 23:24:03
URL: http://hannaslillaliv.blogg.se

Vilka fantastiska bilder! Finns det något vackrare än ett vinterlandskap?! Härligt att ni hade det bra och att du kunde vara med på lite saker även om det blev mycket liggande 😜

Svar: Ja det var fantastiskt vackert där uppe.
Jättekul att kunna vara med lite nu för tiden.
Håller tummarna för dig oxå att i framtiden kunna komma ut lite. 😀
annicaslivvidhavet.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

annicaslivvidhavet.blogg.se

Välkommen till mitt älskade liv bland snäckor, stenar, hav,berg, blommor, yoga och mycket annat som förgyller min vardag.

RSS 2.0