Bygget

Det går framåt med bygget. 


Idag har rörläggarna varit här o dragit rör för golvvärmen. 
Yeeh!!!!

Även jag fick jobba idag. 
De skulle nämligen in under våran trappa och där har vi en liten skrubb.
Så jag fick tömma där.  

Där som är så lite saker 😜

Jag fick hjälp att lyfta ut makens hantlar för jag orkar inte ens flytta dem. 

Det är liksom liiiiiiite skillnad på våra. 
Hahaha

Sen har jag varit o handlat lite och slängt skräp. 
Jag är väldigt glad att jag lyckades få några saker med mig hem. 
För jag mådde så illa att jag trodde jag skulle spy där inne. 
Så det var bara att ta lite i farten o ut. 
Tur att jag alltid har med mig en spypåse i väskan. 

Tjingeling!!!!
😴🤢

Hanna
2017-06-03 @ 08:49:44
URL: http://hannaslillaliv.blogg.se

Haha vilken rolig bild! Nu fick jag ett gott skratt! Danne vs Annica- vem är starkast...?! Hm...!

Svar: Hahaha jag. Eller inte 😜
annicaslivvidhavet.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

annicaslivvidhavet.blogg.se

Välkommen till mitt älskade liv bland snäckor, stenar, hav,berg, blommor, yoga och mycket annat som förgyller min vardag.

RSS 2.0