Morsdag o pyssel

Det var ett jättemysigt morsdagsfirande här igår. 


Båda barnen var här plus mamma och svärmor. 

Vi åt go middag och myste i lugn o ro. 
❤️❤️❤️

Sen har jag gjort ett studentkort på beställning. 
Det är inte helt färdigt, ska bara göra insidan. 

Idag blev jag väckt av hantverkare halv åtta. 
Härligt!!!  Eller inte. Hahaha

Fast jag vill ju att de gör färdigt våran utbyggnad. 

Så nu är det en platta som ska gjutas denna veckan. 
Det blir ju mindre ljud av det än när det pålades. 
Så denna veckan behöver jag nog inte flytta hemifrån, tror jag. 😀

Idag är det mest sängen som gäller efter långhelgen med flera besök. 
Men det har varit en rolig och härlig långhelg. 

Ha en go dag 
Kram 
❤️




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

annicaslivvidhavet.blogg.se

Välkommen till mitt älskade liv bland snäckor, stenar, hav,berg, blommor, yoga och mycket annat som förgyller min vardag.

RSS 2.0