Trädgårdsdagar o poolhäng

Jag rensar, planterar och flyttar om. 


Nu mår jag bättre igen. 
Helgen har varit jättehärlig bl.a med besök av dottern. 
Det har varit poolhäng blandat med trädgårdspyssel och grillat förstås. 

Jag håller på att plantera ut mina plantor i växthuset. 
Som vanligt har jag sått alldeles för många. 
Men en granne ville gärna ta över några. 

Sen håller jag på att rensa rent en av mina odlingslådor där ogräset hade tagit över totalt. 
Så jag börjar om helt från början. 

Jag flyttar mina örter från odlingslådan till en stor kopparkittel som jag ska ha brevid våran grill. 

Jag sparade alla mina smultronplantor som jag sedan planterade tillbaka i lådan igen. 
Sen fyllde jag på med lite ny jord också. 

Sen får jag se vad de ska få samsas med. 

Jag gör ju givetvis allting pö om pö med vila i mellan så det tar ju lite tid. 
Men det gör ingenting. 
Jag älskar att pyssla i trädgården. 

Nu kan även sjukgymnastiken i poolen börja för i år. 
Ser ni, tanten flyter i år oxå 😜
Jag mår mycket bättre när jag kan vara i vattnet o röra mig lite. 
Varje gång jag går i gör jag några små övningar. 
PERFEKT !!!!

Ha en go dag 
Kram kram 
😍





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

annicaslivvidhavet.blogg.se

Välkommen till mitt älskade liv bland snäckor, stenar, hav,berg, blommor, yoga och mycket annat som förgyller min vardag.

RSS 2.0