Pysslat lite

(null)

Idag har jag pysslat en stund. 

Jag var först ute en stund i det härliga vädret. 
Strålande sol, blå himmel och nästan vindstilla. 

Man får passa på sådana här dagar och gå ut o få ljus på sig och andas lite frisk luft. 

Sen har jag suttit en stund och gjort min första nyckelring. 

Jag fick ett paket i brevlådan i går med lite tänger och ringar m.m som jag behövde till detta. 

Pärlor, tofsar, hängen, berlocker och sådant där har jag redan. 
Alltså hur mycket behöver man 😜

Jag har ju gjort halsband och armband tidigare. 
Så jag har ju en del kvar från det. 

Men nu satte illamåendet in så det får räcka med ett idag. 

Nu ska jag ligga o njuta i soffan o titta på det härliga vädret. 

Tjingeling!
😜

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)










Therese Åström
2017-11-10 @ 14:11:34
URL: http://tessiluskan.blogg.se/

Jättefin nyckelring.

Svar: Tack!
Det var pilligt men roligt. 😜
annicaslivvidhavet.blogg.se

ME alltidvila
2017-11-13 @ 04:54:55
URL: http://mealltidvila.blogg.se/

Så fin den blev! Och vad pyssel du har att knåpa med... <3

Svar: Tack!
Ja jag har pyssel så det räcker i flera år 😜
annicaslivvidhavet.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

annicaslivvidhavet.blogg.se

Välkommen till mitt älskade liv bland snäckor, stenar, hav,berg, blommor, yoga och mycket annat som förgyller min vardag.

RSS 2.0