I dag Ă€r det min dag 😜

I dag Ă€r det kanelbullens dag. 


Jag Àlskar kanelbullar!!!!

SĂ„ nu ligger jag pĂ„ soffan under en filt och njuter av en kopp kaffe och en 
KANELBULLE 
â€ïžđŸ˜

Utanför smattrar regnet mot  fönsterrutorna och det kĂ€nns riktigt murrigt. 
Hösten har kommit med stormsteg 😜 i ordets rĂ€tta mening. 

IgĂ„r var det storm hĂ€r och vi hade inte riktigt trott att det skulle blĂ„sa sĂ„Ă„Ă„Ă„ mycket. 
SĂ„ det var en del saker som blĂ„ste omkull i trĂ€dgĂ„rden. 
Inte sĂ„ konstigt sĂ„ hĂ€r ute vid havet. 

SĂ„ jag har myst till det med tĂ€nda ljus o fika. 
Saknar dock mitt kattsĂ€llskap. 
Messi Ă€r ute i detta ovĂ€der. 
Jag förstĂ„r inte varför han vill vara ute nĂ€r det Ă€r ovĂ€der. 
Men jag har gjort en koja till honom som stĂ„r i ett skyddat lĂ€ge vid huset. 
Jag har stĂ€llt ut hans kattbur och bĂ€ddat med fleecefiltar sĂ„ det Ă€r varmt och skönt för honom. 
SĂ„ han hĂ„ller sig torr och varm i alla fall 
😍

Hoppas ni andra oxĂ„ fĂ„r njuta av en kanelbulle i dag. 


Kram kram 
😍


Jenniey Love
2017-10-04 @ 14:24:35
URL: http://prinsessanjenniey.blogg.se/

kanelbullar Àr sÄ gott. Jag tÀnkte försöka hitta nÄgon i frysen senare ikvÀll efter min middagslur.

MÄste passa pÄ att frÄga Vart kommer Ljuslyktorna ifrÄn? Dem Àr super snygga. kramiz<3

Svar: Hoppas du hittar en bulle.
Det Àr sÄdana dÀr lyktor dÀr en summa gÄr till barncancerfonden.
Jag har köpt dem i en inredningsaffÀr.
Kan kolla mÀrket senare, jag ligger dÀr uppe nu och dem Àr dÀr nere.
Ha en Go dag 😍
annicaslivvidhavet.blogg.se




Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

annicaslivvidhavet.blogg.se

VÀlkommen till mitt Àlskade liv bland snÀckor, stenar, hav,berg, blommor, yoga och mycket annat som förgyller min vardag.

RSS 2.0