I yogans o healingens tecken ❤️

I dag började dagen som vanligt i sängen och vaknade så sakteliga. 


Det kändes inte som det var en så bra dag så jag satte på lugn musik och tände en brasa. 

Musiken blev "Healing med indianflöjt"

Så sakteliga släppte mina känslor jag ville bli av med. 

Jag gör lugna mjuka yinyoga övningar. 
De släpper så mycket som man inte behöver och fyller med mig med goa energier istället. 

Nu har jag druckit en go kopp Vata te, några fikon och en rawfood boll. 

Nu ska jag lägga mig att Reika en stund. 

Jag gick Reiki utbildning för många många år sedan men de sista åren har det inte blivit av. 
Men helt plötsligt dyker det upp Reiki lite här o där i min närhet och det tar jag som ett tecken att det är dags att ta upp igen. 

Lustigt det där ❤️

Sen fick jag till mig en sak som jag nog ska göra verklighet av. 
Kanske delar med mig av det här sen. 😜

Om det finns ork kvar i kväll ska jag försöka ta mig in till mitt älskade yoga ställe. 

Kram på er och ha en go dag 
❤️


Nilla
2017-10-23 @ 14:24:20
URL: http://mittlivmedme.blogg.se

Låter som en underbar start på dagen ❤

Svar: Ja jättehärlig! ❤️
Hoppas du oxå har en härlig dag 😍
annicaslivvidhavet.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

annicaslivvidhavet.blogg.se

Välkommen till mitt älskade liv bland snäckor, stenar, hav,berg, blommor, yoga och mycket annat som förgyller min vardag.

RSS 2.0